Deens interieurmerk Bolia opent flagship store in Antwerpen!

Bolia opent vandaag haar tweede flagship store in België, in de designstad bij uitstek: Antwerpen. Na het grote succes in Gent wil Bolia met hun Antwerpse winkel ‘New Scandinavian Design’ verder bekend maken in België. Scandinavisch, maar dan net iets anders en verrassender!

Bolia is een Deens meubelbedrijf dat creativiteit centraal stelt in al de ontwerpen. Een groot team van award winning designers zorgt er telkens voor dat ze unieke collecties op de markt kunnen brengen, vol persoonlijkheid en liefde. Elk design wordt handgemaakt met gebruik van pure materialen zoals hout, wol, leer en marmer. Geen grote winkels, geen grote stock: alles op maat van de design lovers!

Het merk staat erom gekend meer dan 70% van de productie in Europa te houden. Op die manier hebben ze meer controle over het productieproces en produceren ze hun producten zo duurzaam mogelijk. Bijzonder aan het merk is dat je alles op maat kan laten maken: zetels, tafels, stoelen… Handgemaakt en aan huis geleverd. De volledige collectie is ook beschikbaar op de webshop bolia.com.

Het Deense interieurmerk is al even bezig met een forse uitbreiding: ze hebben ondertussen een tweede winkel in Amsterdam geopend, werken aan een uitbreiding in Duitsland en Zwitserland en ook in België zijn ze aan een sterke opmars bezig!

Lars Lyse Hansen, CEO van Bolia, die zelf 10 jaar in Brussel woonde, is enthousiast over de uitbreiding in België: “De Belgen zijn gek op Scandinavisch design en daarom zijn we heel blij dat we Bolia tot bij hun kunnen brengen. Gent was de eerste flagship store, maar met de winkel in Antwerpen willen we een vaste waarde worden in het Belgische designlandschap! We kunnen niet wachten om ons ‘New Scandinavian Design’ te introduceren bij de Antwerpenaren.”

Adres Bolia:
Kammenstraat 33
2000 Antwerpen
Open van maandag tot zaterdag van 10u tot 20u.

www.bolia.com

Mara Espinosa